امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
معرفی کتاب «صحیفه حسینیه» در فروشگاه اینترنتی کتاب قم


معرفی کتاب «صحیفه حسینیه»

در فروشگاه اینترنتی کتاب قم

صحیفه حسینیه ؛

مولف (پدیدآور) : مجتهدی سیستانی سید مرتضی ؛

توضیحات : 

کتاب صحیفه حسینیه مجموعه مهمی از نمازها دعاها و زیارات هایی که از امام حسین علیه السلام روایت شده است یا درباره آن حضرت از بقیه امامان علیهم السلام نقل گردیده است.

کتابی که پیش رو دارید مجموعه ای است برگزیده از کتاب ارزشمند «الصحيفة الحسينية الكاملة» درباره نمازها و دعاها و زیارت هایی که از حضرت امام حسین علیه السلام روایت شده، و یا نماز ها و دعاها و زیارت هایی که پیرامون آن حضرت از سایر ائمه اطهار عليهم السلام نقل شده است، و در ضمن زیارت های مولا و سرورمان حضرت ابا الفضل العباس علیه السلام نیز آمده است.

در مقدمه بعضی از روایات مهمی که در بیان وجوب زیارت مولای عزیز ما حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام می باشد و ثواب زیارت و جایز نبودن تأخیر آن و بعضی از روایاتی که درباره گریه و بی تابی بر آن حضرت است، ذکر شده، و نیز بعضی از مطالبی که ذکر آن لازم است در توضیح روایات نقل گردیده است.

امیدوارم که خداوند تبارک و تعالی این سرمایه اندک ما را به لطف خویش بپذیرد و به برکت آن روزی که «يوم لا ينفع مال ولا بنون إلا من أتى الله بقلب سليم» «نه مال و ثروت و نه فرزند آدمی، جز قلب سلیم به او نفعی نمی بخشد» ما را از آن بهره مند گرداند.

 

 

لطفا برای مطالعه و مشاهده کتاب «صحیفه حسینیه» اینجا را کلیک کنید

 

ارادتمندان و علاقمندان به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام برای تهیه این کتاب ، می توانند به قسمت «فروشگاه کتاب المنجی» در پایگاه علمی المنجی مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های 02532613823 و 09386542459  تماس بگیرند.

* * * * *

 

 

بازدید : 54846
بازديد امروز : 20692
بازديد ديروز : 28544
بازديد کل : 128419494
بازديد کل : 89299690