امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
یکی دیگر از نقشه های دشمن

یکی دیگر از نقشه ‏هاى دشمن

يكى از راه های بسيار مؤثّر دیگر، كه دشمن از آن استفاده ‏هاى ‏فراوانی نموده و توانسته است نقشه ‏هاى ويرانگر خود را بر مردمان ‏جهان تحمیل نموده و آنان را فريب دهد، اين است كه آنان را به‏ جنگ ها و حادثه ‏هايى كه در سراسر جهان واقع مى ‏شود سرگرم مى ‏كند و هر چند وقت يك بار جريانى را مهمّ جلوه داده و مدّت ها در شبكه ‏هاى ‏سراسرى جهان پخش مى ‏كند، تا مردم سرگرم اطّلاع يابى از آن ‏شده و چه بسا به خاطر اختلاف سليقه ‏ها و افكار گوناگون، مردم به ‏بحث و گفتگو دربارۀ آن‏ ها مشغول شوند تا از آن چه كه درك و فهم ‏آن براى آنان لازم و ضرورى است بازمانند.

مشغول سازى مردم به‏ امور غير لازم، خواستۀ بسيار مهمّ شيطان است كه او به وسيلۀ ‏مزدوران شيطانى خود آن ها را در جهان به ثمر مى ‏رساند.

وسايل ارتباطى که پیوسته نوع پيشرفته ‏تر آن به بازار مى ‏آيد – علاوه ‏بر سودهاى اقتصادى - بهترين وسيله بهره بردارى براى پياده كردن ‏نقشه‏ هاى دشمنان انسانيّت است.

آن ‏ها با پخش اين گونه وسائل وقت‏ گير، افكار مردم جهان را از آنچه بايد دربارۀ آن فكر كنند منحرف مى ‏كنند و سرگرم اخبار دروغ، بى ارزش و بى ثمر مى ‏نمایند. مردم هم به خاطر مشغول شدن ‏به اين گونه اخبار ـ كه هميشه وجود دارد ـ سرگرم آن ها شده و معتاد مى ‏شوند و با به كار گرفتن اين گونه وسائل، خود را به شنيدن و ديدن ‏ امور و اخبار بيهوده مشغول می کنند و عمر خود را از دست مى ‏دهند.

معتاد شدن به اين گونه وسائل از مهمترين و بدترين انواع اعتياد است كه متأسّفانه جامعه بشريّت را گرفتار ساخته است.

 

 

 

    بازدید : 6966
    بازديد امروز : 16843
    بازديد ديروز : 23197
    بازديد کل : 128897360
    بازديد کل : 89538662