امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
دوران غیبت قرن ها ادامه یافته

دوران غیبت قرن ها ادامه یافته

قرن ها از زمان غيبت مى ‏گذرد، در اين دوران غم بار نه تنها شيعيان؛ بلكه جهانيان دستشان از رهبرى كه می تواند جهان را به خوبی اداره ‏كند، كوتاه بوده و هست.

چرا مردم جهان به شخصيّتى ‏كه مى ‏تواند جهان را با تدبير كامل رهبرى كند، توجّه ندارند؟!

چرا بسيارى از جهانيان از وجود رهبرى مقتدر كه مى ‏تواند به خوبى سراسر گيتى را پاك ‏سازى نموده و نظام جهان را به دست ‏گرفته و در آن تحوّلى شگفت آور، ايجاد كند، آگاهى ندارند؟!

چرا براى آشنايى با شخصيّتى كه اديان الهى به آمدن او و اصلاح جهان با دستان پر اقتدار او بشارت و وعده داده ‏اند، تلاش و كوشش نمى ‏كنند؟!

در پاسخ به اين سئوال بايد گفت:

به اين واقعيّت بايد عقيده داشته باشيم كه دست ‏هاى پنهان و مرموز، در غافل نمودن مردم جهان از وجود مصلح عالم، نقش بسيار فعّال ‏و مهمّی داشته كه توانسته است در طول اعصار و با گذشت قرن ‏ها مردم را از توجّه به مصلح جهان و حكومت عدالت پرور آن‏ حضرت غافل نموده تا ميان آنان و آن بزرگوار جدايى وجود داشته باشد.

دستان پنهان با طرح نقشه‏ هايى توانسته است افكار و انديشه‏ هاى ‏مردم را به سوى امور كوچك و بى ‏ارزش متمركز نمايد تا به اين ‏وسيله افكار آنان از توجّه به نجات بخش واقعى جهان منحرف شده تا آنان همچنان در دام شيطان و نفس امّاره اسير بمانند. در بسيارى از موارد دستان پنهان نه تنها مردم جهان را به سوى گناه و انحراف مى ‏كشانند؛ بلكه آنان را به‏ سوى امور جزئى كه نقشى در تكامل انسان ‏ها ندارد، جذب مى ‏كنند و قلب آنان را به سوى امورى كه می تواند انسان ‏ها را در ركود و توقّف نگه دارد، جلب مى‏ كنند؛ تا در نتيجه بزرگ‏ ترين مسألۀ حياتى جهان كه همۀ اديان الهى به آن اعتقاد دارند مورد غفلت قرار گرفته و همچنان در دست فراموشى باقى بماند.

اين يك غفلت فردى نيست؛ بلكه يك نوع فراموشى عمومى‏ است كه دشمنان خائن براى ادامۀ حكومت خود آن را قرن ‏ها بر جهانيان تحميل نموده‏ اند.

 

 

    بازدید : 7053
    بازديد امروز : 7067
    بازديد ديروز : 23197
    بازديد کل : 128877814
    بازديد کل : 89528887