امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
نداى آسمانى يا صيحۀ جبرائيل

نداى آسمانى يا صيحۀ جبرائيل

نداى آسمانى يا صيحۀ جبرائيل يكى از عوامل بسيار مهمّ و مؤثّر براى بسيج شدن و روى آوردن مردمان سراسر جهان به سوى امام عصر عجّل الله تعالى فرجه الشريف و قبول و پذيرش حكومت عادلانه آن حضرت است. 
نداى آسمانى يا صيحۀ جبرائيل آن چنان مهيب و باابهّت است كه همۀ انسان ها را تحت تأثير عظمت خود قرار مى‌دهد. 
يكى از شگفتى‌هاى بسيار مهمّ آن ندا اين است كه هر انسانى آن را به زبان خويش مى‌شنود. عرب به عربى، فارسى به فارسى و... اين خود يك علّت مهمّ براى تحت تأثير قرار گرفتن مردمان جهان نسبت به نداى آسمانى مى‌باشد. در مدّتى كوتاه همۀ مردم جهان بر اثر ارتباط با يكديگر متوجّه اين نكته مى‌شوند كه همۀ انسان ها در سراسر گيتى ـ با وسعتى كه سراسر زمين دارد ـ آن صدا را شنيده‌اند و مهمّ آنكه هر انسانى آن را به زبان اصلى خويش شنيده است. 
چگونه ممكن است يك صدا در سراسر جهان شنيده شود كه از نظر موج صدا يكسان در سراسر زمين باشد و از نظر زبان گوناگون به تعداد زبان‌هاى موجود در سراسر جهان!
نداى آسمانى يك گام بسيار بلند در تحوّل جهان و گرايش مردمان سراسر جهان به سوى مسأله مهدويّت و روى آوردن آنان براى تشكيل حكومت جهانى حضرت بقيّة الله الأعظم ارواحنا فداه مى‌باشد.
از لحظه‌اى كه نداى آسمانى گوش جهانيان را براى فرا رسيدن حكومت عدل الهى مى‌نوازد، قلب بسيارى از مردمان جهان را به تپش درآورده و در انتظار فرا رسيدن حكومت موعود جهان به سر خواهند برد. 
آرى! نداى آسمانى نه تنها در ايران بلكه در سراسر گيتى! از خاور تا باختر، از شرق تا غرب يكباره تحوّلى شگفت ايجاد نموده به گونه‌اى كه پاكزادان در سراسر جهان پيرو هر ملّت و آئين و تابع هر دولت و قانونى باشند در اعماق وجود خويش گرايشى دل‌پذير به سوى تشكيل حكومت عدلِ موعود، مى‌يابند. 
اين گرايش بر اثر نداى پرقدرت و انرژى‌ بخش جبرائيل است كه يكباره در اعماق جان پاك نهادان عالم اثر بخشيده و افكار و انديشه‌ها سخنان و گفتگوهاى آنان را تغيير داده و به حكومت عدل الهى جلب مى‌نمايد. 
آيا كدامين قدرت مى‌تواند بدون استفاده از هر گونه وسيله طبيعى يك صدا را در يك زمان به زبان‌هاى گوناگون به گونه يكسان و يكنواخت به گوش جهانيان در سراسر عالم رساند؟! 
بديهى است فقط يك قدرت غير طبيعى مى‌تواند بدون استفاده از وسيله‌هاى طبيعى ـ هر چند چنين وسائلى وجود ندارد ـ انجام دهد. 
 
 
 
 
 

 

    بازدید : 4481
    بازديد امروز : 0
    بازديد ديروز : 42626
    بازديد کل : 128992394
    بازديد کل : 89586196