حضرت امام صادق علیہ السلام نے فرمایا : اگر میں ان(امام زمانہ علیہ السلام) کے زمانے کو درک کر لیتا تو اپنی حیات کے تمام ایّام ان کی خدمت میں بسر کرتا۔
معرفی کتاب «اسرار موفقیت» در سایت کتاب قم

معرفی کتاب «اسرار موفقیت»

در سایت کتاب قم

 

اسرار موفقیت 1 و 2

مولف (پدیدآور)  :  مجتهدی سیستانی سید مرتضی

 

توضیحات

از فرمايشات گهربار اميرمؤمنان (عليه السلام) : « بر تو باد به انديشيدن، زيرا كه آن ، هدايت كننده از گمراهي و اصلاح كنندۀ اعمال (از تباهي) است. فكر و انديشه ، از رازهاي مهم كاميابي مردان بزرگ است، اگر كسي بخواهد در مسير موفقيت و سعادت گام بردارد ، بايد از قدرت فكر بهره گيرد و با استفاده از انديشه هاي مثبت، كمبودها را جبران نمايد. « اسرار موفقيت » عنوان مجموعه ای است كه كوشيده تا طرق صحيح انديشيدن را ؛ با الهام گرفتن از كلام وحی و معصومين (عليهم السلام) در قالب بيست و سه عنوان ارائه نمايد كه عناوين برخي از موضوعات عبارتند از :  فکر و اندیشه ، مشورت ، هدف ، اراده قوی ، نظم و برنامه، بهره گیری از وقت ، همنشینی با نیکان ، تجربه ، مخالفت با نفس ، صبر و استقامت ، اخلاص , علم و دانش ، توفیق ، یقین ، خودشناسی ، آشنایی با معارف ، عبادت و بندگی ، تقوا، کار و کوشش، توسّل ، محبّت اهل بیت علیهم السلام ، انتظار و رازداری  تنظیم شده است .

 

 ارادتمندان و محبان خاندان وحی علیهم السلام برای تهیه این کتاب ، به قسمت «فروشگاه کتاب المنجی» در پایگاه علمی المنجی مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های 09386542459 و 02532613823  تماس بگیرند.

 

امید است دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با استفاده از این کتاب ، با معارف آن بزرگواران هرچه بیشتر آشنا شده و به آن عزیزان تقرب پیدا کنند.

 

 

 

 براي مطالعه و دانلود کتاب «اسرار موفقيت ج 1» و «اسرار موفقيت ج2»

در بخش کتابخانهٔ پايگاه علمی المنجی اينجا کليک کنيد.

 

 

 

 

ملاحظہ کریں : 65038
آج کے وزٹر : 6268
کل کے وزٹر : 86454
تمام وزٹر کی تعداد : 131849657
تمام وزٹر کی تعداد : 91429247