ઈમામ સાદિક઼ (અ.સ.) એ ફરમાવ્યુઃ અગર હું એમના જમાનામાં હોઉં તો મારી જીન્દગીનીના તમામ દિવષો એમની સેવા કરીશ.
چاپ کتاب «صحیفۀ حسینیّه» «فارسی»

چاپ کتاب

«صحیفۀ حسینیّه» «فارسی»

کتاب «صحیفۀ حسینیّه» در بهار سال (1400 هـ ش) براي اوّلین بار چاپ و منتشر شد.

این کتاب ترجمۀ «الصحیفة الحسینیّة» تألیف جناب آقای سید مرتضی مجتهدی سیستانی و ترجمۀ جناب آقای محمّد ظریف چاپ و منتشر شد.

این کتاب توسّط انتشارات الماس و به قیمت 100000 تومان در 880 صفحهٔ وزیری، با جلد سلفون و کاغذ دو رنگ منتشر شد.

کتاب «صحیفۀ حسینیّه» مجموعهٔ مهمّي از نمازها، دعاها و زيارت هايي که از امام حسین علیه السلام صادر شده و يا دربارهٔ آن حضرت از بقيّهٔ امامان عليهم السلام نقل گرديده است.

این کتاب دارای مقدّمه ای بسیار جالب و 8 بخش و خاتمه ، که بخش های آن شامل : بخش اول نماز‌ها ، بخش دوّم : دعاهايی در اثناء نمازها و بعد از آنها ، بخش سوّم : دعاهایی که مخصوص زمان خاصی نیست ، بخش چهارم : دعاهایی كه برای خواندن آنها وقت معین شده است ، بخش پنجم : در احراز و تعویذات و ادعیه امراض ، بخش ششم : دعاهایی در ارتباط با تربت مقدس امام حسین علیه السلام ، بخش هفتم : زیارات مطلقه که مقیّد به زمان خاصی نیستند ، بخش هشتم : زیارات مخصوصه و خاتمه کتاب یا ملحقات، می باشد.

 ارادتمندان و محبان خاندان وحی علیهم السلام برای تهیه این کتاب ، به قسمت «فروشگاه کتاب المنجی» پایگاه علمی المنجی مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های 09386542459 و 02532613823  تماس بگیرند. 

امید است دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با استفاده از این کتاب ، با معارف آن بزرگواران هر چه بیشتر آشنا شده و به حضرت سیّدالشهداء أباعبدالله الحسین صلوات الله علیه  تقرَب پیدا کنند.

 براي مطالعه و دانلود کتاب «صحیفۀ حسینیّه»

در بخش کتابخانهٔ پايگاه علمي المنجی ، اينجا کليک کنيد.

 

 

پايگاه علمی المنجی

 

 

 

મુલાકાત લો : 100889
આજના મુલાકાતીઃ : 12504
ગઈકાલના મુલાકાતીઃ : 86454
સૌ મુલાકાતીની સંખ્યા : 131862126
સૌ મુલાકાતીની સંખ્યા : 91435483