امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
نمونه ‏اى از تبديل نامرئى به مرئى

کتاب : «امیرالمؤمنین علی علیه السلام و عصر ظهور»

 

نمونه ‏اى از تبديل نامرئى به مرئى

بحث تبديل انرژى به مادّه از بحث ‏هاى بسيار مهمّى است كه ‏هنوز جامعه بشريت راز آن را نگشوده و همچنان در پرده ابهام باقى مانده ‏است كه شیء نامرئى چگونه به مادّه تبديل مى‏ گردد و مجسّم‏ مى‏ شود.
نمونه ‏اى از شيعيان نامرئى حضرت اميرالمؤمنين علی علیه السلام كه مجسّم شده و تاكنون ‏صدها ميليون نفر او را ديده ‏اند و از نزديك او را لمس كرده اند نمونه ‏اى بسيار بزرگ و عظيم در جهان ما ولى كوچك و اندك در برابر حضرت ‏اميرالمؤمنين علی علیه السلام است.
ما در اينجا مى ‏خواهيم آدرس روشنى از او براى شما بيان كنيم. يكى از شيعيانى كه آگاه از اسرار صدها ميليون نفر از مردم جهان است.
او از همه روى تافته، سينه آسمان ها را شكافته و به سوى زادگاه امير مؤمنان علیه السلام شتافته. او دست از همه شسته و در برابر زادگاه امير مؤمنان نشسته است.
حجرالاسود يكى از ملائكه باعظمت خداوند است كه به شبيه سنگ مجسّم ‏شده است و بر تمامى ابر كامپيوترهاى دنيا برترى دارد. حافظه او آن قدر قوى ‏است كه هر كس دست خود را به روى حجرالاسود بكشد نه تنها از تمامى ‏اعمال گذشته او بلكه از رفتار آينده او نيز آگاه مى‏ شود. به اين جهت همانگونه ‏كه در روايات اهل بيت علیهم السلام وارد شده است حجرالاسود در روز قيامت يكى از شاهدانى است كه كسانى كه او را لمس كرده ‏اند به اعمالى كه در دنيا انجام ‏داده ‏اند شهادت مى‏ دهد.


 

    بازدید : 14612
    بازديد امروز : 0
    بازديد ديروز : 44941
    بازديد کل : 128997024
    بازديد کل : 89588511