حضرت امام صادق علیہ السلام نے فرمایا : اگر میں ان(امام زمانہ علیہ السلام) کے زمانے کو درک کر لیتا تو اپنی حیات کے تمام ایّام ان کی خدمت میں بسر کرتا۔
یکی دیگر از نقشه های دشمن

یکی دیگر از نقشه ‏هاى دشمن

يكى از راه های بسيار مؤثّر دیگر، كه دشمن از آن استفاده ‏هاى ‏فراوانی نموده و توانسته است نقشه ‏هاى ويرانگر خود را بر مردمان ‏جهان تحمیل نموده و آنان را فريب دهد، اين است كه آنان را به‏ جنگ ها و حادثه ‏هايى كه در سراسر جهان واقع مى ‏شود سرگرم مى ‏كند و هر چند وقت يك بار جريانى را مهمّ جلوه داده و مدّت ها در شبكه ‏هاى ‏سراسرى جهان پخش مى ‏كند، تا مردم سرگرم اطّلاع يابى از آن ‏شده و چه بسا به خاطر اختلاف سليقه ‏ها و افكار گوناگون، مردم به ‏بحث و گفتگو دربارۀ آن‏ ها مشغول شوند تا از آن چه كه درك و فهم ‏آن براى آنان لازم و ضرورى است بازمانند.

مشغول سازى مردم به‏ امور غير لازم، خواستۀ بسيار مهمّ شيطان است كه او به وسيلۀ ‏مزدوران شيطانى خود آن ها را در جهان به ثمر مى ‏رساند.

وسايل ارتباطى که پیوسته نوع پيشرفته ‏تر آن به بازار مى ‏آيد – علاوه ‏بر سودهاى اقتصادى - بهترين وسيله بهره بردارى براى پياده كردن ‏نقشه‏ هاى دشمنان انسانيّت است.

آن ‏ها با پخش اين گونه وسائل وقت‏ گير، افكار مردم جهان را از آنچه بايد دربارۀ آن فكر كنند منحرف مى ‏كنند و سرگرم اخبار دروغ، بى ارزش و بى ثمر مى ‏نمایند. مردم هم به خاطر مشغول شدن ‏به اين گونه اخبار ـ كه هميشه وجود دارد ـ سرگرم آن ها شده و معتاد مى ‏شوند و با به كار گرفتن اين گونه وسائل، خود را به شنيدن و ديدن ‏ امور و اخبار بيهوده مشغول می کنند و عمر خود را از دست مى ‏دهند.

معتاد شدن به اين گونه وسائل از مهمترين و بدترين انواع اعتياد است كه متأسّفانه جامعه بشريّت را گرفتار ساخته است.

 

 

 

ملاحظہ کریں : 7133
آج کے وزٹر : 31938
کل کے وزٹر : 286971
تمام وزٹر کی تعداد : 148356188
تمام وزٹر کی تعداد : 101600430