امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
بهره‌گيرى خصوصى از قدرت ولايت امام زمان عجل الله تعالى فرجه

بهره‌گيرى خصوصى از قدرت

ولايت امام زمان عجل الله تعالى فرجه

علاوه بر ولايت اهل بيت عليهم السلام بر عموم موجودات عالم و بهره گیری عموم موجودات از آن، عدّۀ زيادى از افراد از زعامت، ولايت و سرپرستى امام زمان عجّل الله تعالى فرجه به صورت خصوصى نیز بهره‌ مند مى‌ شوند و از قدرت ولايت آن حضرت استفاده مى‌ كنند، هر چند عموم مردم از آن بهره‌ اى نداشته باشند.
اين افراد بر اثر توسّل به حضرت بقيّة الله الاعظم ارواحنا فداه و يا راه كارهايى كه شخصاً به آن مى‌ پردازند مورد توجّه آن بزرگوار واقع شده و براى حلّ مشكلات و رسيدن به خواسته‌ هاى خود، عنايات آن حضرت را به سوى خود جلب مى‌ كنند.
دعا، توسّل، زيارت و اراده‌ هاى آهنين براى انجام كارهايى كه توجّه امام زمان عجّل الله تعالى فرجه را به انسان جلب مى‌ كند، از امورى است كه از راه كارهاى مهمّى است كه بسیاری از مردم وارد آن نمى‌ شوند و يا چون داراى عزم و اراده آهنين نيستند ـ و يا به خاطر جهات ديگر ـ آن را به پايان نمى‌ رسانند و در نتيجه به آنچه مى‌خواهند دست نمى‌ يابند.
بسيارى از افراد دوست دارند بدانند چرا بعضى از افراد در دعاها و توسّلات خود به نتيجه مى‌ رسند و به حاجت خود دست مى‌ يابند امّا عدّه‌ اى ديگر به نتيجه نمى‌ رسند و به خواستۀ خود نمى‌ رسند؟
براى پاسخ به اين سئوال جريان عجيبى را براى شما نقل مى‌ كنيم كه در پايان آن فرمايش بسيار مهمّ حضرت امام زمان عجّل الله تعالى فرجه نقل شده كه پاسخگوى اين سئوال است.

توجّه به فرمايش آن حضرت و عمل نمودن به آن، راهگشاى بسيار مهمّى است براى حلّ مشكلات و رسيدن به اهدافى كه به نظر غير ممكن مى‌ باشد.

 

 

 


 

    بازدید : 7590
    بازديد امروز : 65483
    بازديد ديروز : 103128
    بازديد کل : 132393794
    بازديد کل : 91804669