امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
پيشرفت اقتصادى

کتاب : «امیرالمؤمنین علی علیه السلام و عصر ظهور»

 

پيشرفت اقتصادى

يكى از مسائل مهمّى كه در حكومت حضرت بقيّة الله الأعظم عجّل الله تعالى فرجه‏ واقع مى‏شود پيشرفت عجيب اقتصاد و نجات تمام مردم جهان از فقر و تنگدستى است.
در آن روزگار پرشكوه، عوامل گوناگون فقر نابود مى‏ شود، و همه مردم درسراسر جهان از نظر ثروت و مال، غنى و بى ‏نياز خواهند بود.
نابود شدن عوامل فقر از يك سو و از سوى ديگر ايجاد امورى كه سبب ‏بى ‏نيازى مردم مى‏ شود، دست به دست هم داده و تمامى مردمان جهان از مال وثروت برخوردار مى ‏شوند.
تمام سرزمين ‏هاى جهان سبز و خرّم مى‏ شود و همه بيابان‏ ها به خاطر باران‏ هاى‏ فراوان از خشكى نجات يافته و سراسر جهان گلستان مى‏ شود.
با نابودى عوامل فقر و تنگدستى و ايجاد شدن امورى كه داراى نقش فراوان‏ در فراهم شدن مال و ثروت مى‏ شوند، همه انسان ها در سراسر جهان با داشتن ‏مال و ثروت، بى ‏نياز خواهند شد.
يكى از امورى كه در سبزشدن جهان و نجات مردم از خشك ‏سالى نقش بسيار مهمّى دارد. بارش باران‏ هاى فراوان مى‏ شود. باران‏ هاى پرانرژى و مغناطيسى ‏كه بنابر روايات بر اثر گناهان مردم، بارش آن‏ها متوقّف شده بر سراسر جهان‏ مى ‏بارد و اين بر اثر ترك گناه مردم و حكومت عدل و دادگرى در همه نقاط عالم است.


 

    بازدید : 14241
    بازديد امروز : 13504
    بازديد ديروز : 23196
    بازديد کل : 127622141
    بازديد کل : 88883090