امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
قدرت جهانى در انحصار اهل بيت علیهم السلام است

کتاب : «امیرالمؤمنین علی علیه السلام و عصر ظهور»
 

قدرت جهانى در

انحصار اهل بيت علیهم السلام است

ما بر اثر معرفتِ اندك خود از خاندان وحى علیهم السلام، در انديشه كوتاه‏ مان آنان را در حصارى به نام كره زمين محصور ساخته ‏ايم! و به خاطر وجود خاندان ‏وحى علیهم السلام در جهان ما، از نقش و تأثير و وجود آن بزرگواران در عالم عظيم‏ هستى آگاهى نداريم و غافل از اين نكته حياتى هستيم كه بودن اهل بيت علیهم السلام دركره خاكى ما دليل بر محصور بودن ولايت آنان به كره زمين نيست؛ بلكه بنا بر روايات بسيار جالب و متعدّد، آنان حتّى قبل از دولت كريمه خويش نقش ‏خود را در سراسر عالم هستى ايفا مى‏ كنند.

خاندان وحى علیهم السلام به خاطر دارا بودن اين گونه قدرت‏ها، مورد حسادت‏ فرومايگان بوده‏ اند؛ و مُلك عظيم آن بزرگواران اكنون نيز افراد شرير جامعه رابه حسادت با آنان وا مى‏ دارد.

بنابراين، حكومت پراقتدار خاندان عصمت علیه السلام حقيقتى است كه خداوند آن‏ را به اهل بيت علیهم السلام ارزانى داشته است، و چنان آن را مهمّ و باعظمت مى ‏داند كه‏ از آن تعبير به ملك عظيم فرموده است.

و چون دشمنان از گذشته تا حال نتوانسته و نمى‏ توانند تحقّق حكومت عظيم و ولايت و قدرت بى‏كران اهل بيت علیهم السلام را ببينند، به آنان حسادت ورزيده و به خيال‏ خود براى جلوگيرى از وقوع آن به مقابله پرداخته و مى‏ پردازند!

و به همين دليل تا مى ‏توانند براى جلوگيرى از تشكيل حكومت الهى خاندان‏ وحى علیهم السلام و گرايش عمومى جهانيان به سوى آن بزرگواران برنامه‏ ريزى ‏مى‏ كنند؛ زيرا مى ‏دانند حكومت عادلانه حضرت بقيّة الله الأعظم عجّل الله تعالى‏ فرجه سبب شكست و نابودى همه حكومت ‏هاى ستمگرانه جهان است.

آنان به خوبى مى ‏دانند حكومت عدالت‏ پرور حضرت بقيّة الله الأعظم ارواحنا فداه‏ آنچنان جذّاب و گيرا مى‏ باشد كه مردم سراسر جهان را به سوى خود جلب ‏مى ‏كند.





 

    بازدید : 13103
    بازديد امروز : 0
    بازديد ديروز : 22540
    بازديد کل : 128862368
    بازديد کل : 89521162