امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
نابودى امواج غير سالم در جهان

کتاب : «امیرالمؤمنین علی علیه السلام و عصر ظهور»


نابودى امواج غير سالم در جهان

يكى از علل مهمّ كشتار خودكامگان جهان در عصر ظهور، خودكامگى آنان و تسليم نشدن آنان در برابر مقام عظيم ولايت و اجراى عدالت است. نه ‏تنها آنان ‏حاضر به تسليم در برابر حقّ و حقيقت نيستند، بلكه با آن به مقابله پرداخته و به پندار خود مى‏ خواهند مانع اجراى عدالت ‏گستر جهانى شوند. به اين جهت ‏به زندگى ننگين آنان خاتمه داده مى ‏شود تا عموم مردم از شرّ آنان راحت شده‏ و هماى رحمت الهى بر سر همه جهانيان سايه افكند.
بديهى است اينگونه افراد، از نظرِ ساختار وجودى با افراد عادّى تفاوت ‏هاى ‏فراوانى دارند، كه از جمله آن ‏ها مى ‏توان هاله تاريك اطراف بدن، آنان و امواج ‏آلوده فكرى آنان را كه در فضا تأثير مى ‏گذارد، نام برد.
چون خودكامگان و خونريزان جهان از قدرت ‏هاى منفى برخوردارند، هاله‏ تاريك و امواج افكار غير سالم و ويرانگر آنان نيز، با ساير مردم متفاوت ‏است. بديهى است با كشته شدن و نابود گرديدن آنان، هاله تاريك و امواج ‏فكرى مخرّب آنان از ميان رفته و قدرت شارژ كردن امواج غير سالم در افراد ديگر را از دست مى ‏دهند.
اين نمونه ‏اى بزرگ از نابود شدن امواج غير سالم در جهان، در روزگار پرشكوه و درخشانِ ظهور است.
بنابراين در آن زمان، آنان‏ كه با هاله تيره خود و با افكار تاريك مى‏ خواهند نور خدا را خاموش سازند كشته خواهند شد و سايه شوم امواج مسموم‏ كننده ‏افكارشان نابود مى ‏شود.
بديهى است در عصر ظهور نه تنها افراد جنايت ‏كارانى كه از كردار زشت دست ‏بر نمى ‏دارند نابود مى ‏شود و با نابودى آنها آثار افكار شوم آنان نيز برداشته‏ مى ‏شود، بلكه وسيله‏ هاى مخرّب و ويرانگرى كه آنها ساخته ‏اند و فضاى ‏جهان را آلوده نموده‏ اند نيز، نابود شده و آثار ويرانگر آن ‏ها كه در انسان ‏ها وموجودات ديگر اثر مى‏ گذارد، نابود مى ‏شود.




 

    بازدید : 13121
    بازديد امروز : 13870
    بازديد ديروز : 19024
    بازديد کل : 127576483
    بازديد کل : 88860260