امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
نمونه ای از ترفندهای جدید دشمنان

نمونه ای از

ترفندهای جدید دشمنان

 با يكى از ترفندهاى دشمنان از قدیم الایّام، براى دوركردن مردم از خدا و حكومت خدا آشنا شديد.

اكنون به يك نمونه از ترفندهاى بسيار جديد شيطانى توجّه کنید كه در اين زمان شياطين چگونه افكار مردم را از خداوند دور نموده و جاى توجّه به حكومت الهى، آنان را متوجّه به ‏حكومت شيطان مى ‏كنند.

یهودیان که از دست پرورده های مهمّ شیاطین هستند خود را برتر از همۀ مردمان جهان مى ‏پندارند و به‏ همين جهت نمى ‏پذيرند كه شخص غير يهودى دين آنان را بپذيرد و به جمع يهوديان بپيوندد، زيرا آن ‏ها معتقدند فقط بنى اسرائيل هستند كه لياقت يهودى بودن را دارند. و ساير مردمان بردگان يهود به شمار مى‏ آيند.

آن‏ ها مى ‏پندارند سرانجام يهود حكومت جهان را در دست ‏خواهد گرفت و بر سراسر جهان حاكم خواهند شد.

آن‏ ها براى رسيدن به اين آرزو نقشه هايى طرح كرده ‏اند و گفته ‏اند بايد مردم جهان را به گونه ‏اى گرفتار كنيم كه تنها راه نجات خود را پناه بردن به قدرت فراگير ما بدانند.

ايجاد اختلاف، قحطى و پخش عمدى بيمارى ‏ها با انتشار ميكروب آن ها، راه ‏هايى هستند كه مردم جهان را مجبور به پيروى و اطاعت از يهود مى‏ كند. آن ها می گویند:

«بايد در كشورهاى مختلف عواملى را به وجود آوريم كه ذهن ‏مردم را به خود مشغول كند و موجبات نگرانى و ناآرامى آن ‏ها را فراهم آورد و اين خود رابطۀ حكومت‏ ها و مردم را تيره مى سازد. ادامۀ اين وضع قواى انسانى را فرسوده مى ‏كند، اختلافات كشنده را به جان آن‏ ها مى ‏اندازد، نفرت و دسيسه و حسد و قحطى و انواع ‏بيمارى ‏ها كه ميكروب آن‏ ها را عمداً منتشر كرده‏ ايم، در بين مردم ‏انتشار مى يابد و در نتيجه، «گوييم» ، تنها راه نجات خود از اين ‏مصائب را در پناه بردن به قدرت فراگير، كه مجهز به پول و هر چيز ديگرى از اين قبيل است، مى بينيد.

بديهى است كه اگر ما به ملّت ‏ها مهلت نفس كشيدن و استراحت ‏بدهيم اميد رسيدن به روزى كه انتظارش را مى كشيم، شديداً كاهش پيدا مى كند.»(1)

آن‏ ها مى ‏گويند:

«تخريب اقتصادى، اجتماعى ، مطبوعاتى و اخلاقى جامعه و پخش عمومى ميكروب ‏هاى واگيردار مطالبى هستند كه در بيست و چهار پروتكل ياد شده به تفصيل از آن ‏ها بحث شده است. چه ‏خوب است كه خواننده برگردد و يك بار ديگر اين برنامۀ بيست و چهار قسمتى را مطالعه كند و هر عبارت آن و ابزارهايى را كه به كار مى‏ گيرند و هدف و مقصدى را كه دنبال مى‏ كنند مورد امعان نظر قرار دهد.»(2)

آن‏ ها مى‏ گويند: «اديان جهان مانند اسلام، مسيحيّت و... را بايد نابود كنيم تا بتوانيم بر جهان حكومت كنيم».

 آن‏ ها تلاش مى‏ كنند با ايجاد فساد و فحشاء و استفاده از اجنّه و پخش امواجی که در تخدیر افکار مؤثّر است مردم جهان را از اعتقادات خود دور كنند و به سوى بى دينى بكشانند تا بتوانند همۀ اديان را نابود كنند.

»بعد از محو اديان و تمدّن و تأسيس سلطنت داودى، دين ‏موسى تنها دين جهان و پادشاه يهود، پاپ سراسر جهان مى ‏شود

آن‏ ها مى‏ گويند: « تا فروپاشى كامل مسيحيّت فاصله زيادى‏ نداريم»(3).

اين‏ها نمونه‏ اى از خودبزرگ‏ بينى و خيال‏ بافى‏ هاى دشمنان دين‏ است. آن‏ ها افرادى مانند «فوكوياما» و امثال او را اجير خود نموده و براى رسيدن به اهداف شوم خود برنامه‏ ريزى مى‏ كنند، ولى با درخشش نور مصلح جهان امام زمان عجّل الله تعالى فرجه، همۀ نقشه‏ هايشان نقش بر آب خواهد شد.


(1) پروتكل ‏هاى دانشوران صهيون برنامه عمل صهيونيسم جهانى: 301.

(2) پروتكل ‏هاى دانشوران صهيون برنامه عمل صهيونيسم جهانى: 383.

(3)  پروتكل ‏هاى دانشوران صهيون برنامه عمل صهيونيسم جهانى: 388.

 

 

 

    بازدید : 7133
    بازديد امروز : 0
    بازديد ديروز : 18811
    بازديد کل : 128815869
    بازديد کل : 89497901