امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
از ميان بردن لشكر دشمن

کتاب : «امیرالمؤمنین علی علیه السلام و عصر ظهور»

 

از ميان بردن لشكر دشمن

برخى از سياستمداران جهان اعتراف نموده اند كه قدرتى برتر و مافوقِ‏ توانايى آن ها ، آن ها را زير نظر دارد و اين گونه نيست كه هر برنامه و طرحى كه ‏مى خواهند ، بتوانند آن را انجام دهند.
جالب توجّه است كه گاهى اين قدرت نمايى به وسيله ابرهاى هوشيار واسرارآميز نورى انجام گرفته است. و به اين وسيله براى طرّاحان ِ نابودى جهان ‏روشن شده است كه جهان و جهانيان به حال خود واگذار نشده اند بلكه قدرتى مافوق قدرت آن ها، در تدبير جهان داراى نقشى مؤثر است.
در جنگ جهانى اوّل كه ارتش انگليس و متحدين، بسيارى از كشورها را اشغال نموده و سربازان خود را در سرزمين ديگران مستقر نموده بودند، قسمتى از ارتش انگليس وارد تركيه شده و در يك قسمت كوهستانى جاى‏ گرفته بود  كه شايد براى ورود به ايران و افزايش قدرت خود در ايران خود را آماده مى كردند   . ارتش انگلستان كه از تانك و توپ هاى فراوان و سربازان‏ بسيار تشكيل شده بود تصميم داشتند كه شب را در كوهپايه بزرگى به سرببرند، و فرداى آن روز به مأموريت خود ادامه دهند. ولى آن شب به پايان ‏نرسيد كه قدرتى مافوقِ قدرت آنان، به سراغشان رفت و تمامى سربازان وتوپ و تانك و همه وسايل آنان را بدون نياز به قطره اى خونريزى ناپديد ساخت.
يك قطعه ابر بزرگ نورى به سوى آنان رفت و در لحظه اى كه ابر اسرارآميزنورى تمامى سربازان و تانك ها و توپ هاى آنان را احاطه كرده بود، با همه ‏آن ها از كوهپايه بلند شد و كوچكترين اثرى از ارتش بزرگ انگليس و سلاح ‏هاى جنگى آنها باقى نماند؛ نه از سربازانِ انگليس اثرى ماند و نه از توپ وتانك ها نشانه اى!
و به اين وسيله نقشه هاى مكارانه انگليس كه با بسيج نمودن لشكر خود مى‏ خواست انجام دهد، نقش بر آب شد و همه قدرت هاى جهان فهميدند، كه ‏خداوند بزرگ، تدبير جهان را به حال خود رها نساخته است.
ما از نمونه هاى مهم ديگرى كه در اين باره اتفاق افتاده آگاه هستيم كه ابرهاى‏ قدرتمند و اسرارآميز نورى كارهايى بسيار شگفت انگيزى انجام داده اند كه ‏نقل آن ها مطلب را طولانى مى كند .
اكنون به گزارش كامل ناپديد شدن ارتش انگليس توسط ابرهاى اسرار آميزنورى در جنگ جهانى اول، توجه كنيد:

 










 

    بازدید : 14077
    بازديد امروز : 9338
    بازديد ديروز : 28544
    بازديد کل : 128396789
    بازديد کل : 89288336