امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
۲- تبليغات منفی دشمنان

کتاب : «امیرالمؤمنین علی علیه السلام و عصر ظهور» 


۲- تبليغات منفی دشمنان

نقش تبليغات براى هر چيزى از جهت كاربرد و پيشرفت آن، به قدرى زياد می باشد كه ممكن است پست ‏ترين افراد جهان بر اثر تبليغات مثبت از چهره‏ اى ‏محبوب در ميان جامعه برخوردار شود؛ همان ‏گونه كه با تبليغات منفى و مخرّب مى ‏توان بزرگترين شخصيّت ‏هاى جهان را در نظر مردم به گونه ديگر جلوه داد.
تاريخ، شاهد ماجراهاى فراوانى است كه ستمگران خون ‏آشام چگونه ‏شخصيّت‏ هاى بزرگ عصر خويش را با تبليغات زهرآگين خود از نظر مردم ‏انداختند و ذهن و انديشه افراد را نسبت به آن بزرگان مسموم ساختند.
آيا تاريخ بشر شخصيّتى همچون برادر و جانشين رسول گرامى خدا صلّی الله علیه وآله، حضرت اميرالمؤمنين علی علیه السلام به ياد دارد؟
چگونه معاويه
(1) با تبليغات مسموم كننده و زهرآگين خود مردم شام و سپس‏ ملّت ‏هاى ديگر را فريب داد و فكر و انديشه آنان را نسبت به حضرت ‏اميرالمؤمنين علی علیه السلام منحرف ساخت؟!
همينگونه دشمنان دين با تبليغات منفى چهره رئوف و مهربان امام زمان عجّل الله ‏تعالى فرجه را كه مظهر رحمت و رأفت خداوند هستند، بصورت فردى خونريز معرفى كردند.
به اين نكته توجّه داشته باشيم كه: رواياتى كه درباره قتل‏ ها و كشتارها در عصر ظهور، وارد شده و چهره مهربان آن امام رئوف را قتّال و خونريز معرّفى ‏مى ‏كند، توسّط راويانى جعل شده است كه - از دشمنان اهل بيت علیهم السلام بوده ‏اند.
افرادى مانند محمّد بن على كوفى - كه همه علماى علم رجال او را كذّاب‏ معرّفى كرده ‏اند - چندين روايت در اين ‏باره جعل كرده ‏اند كه متأسّفانه حتّى ‏بعضى از دوستان امام زمان عجّل الله تعالى فرجه را نيز تحت تأثير قرار داده و از آمدن و ظهور آن بزرگوار وحشت دارند.
متأسّفانه دشمنان دين، با تبليس ابليس به ترويج اين گونه روايات پرداخته و اعتقاد مردم را خراب كرده ‏اند.
آن ها با تبليغات منفى خود، چهره امام زمان عجّل الله تعالى فرجه را چنان جلوه دادند، كه ترس و وحشت را از ظهور آن حضرت، در قلب بسيارى از دوستان و محبّين امام عصر عجّل الله تعالى فرجه جاى دادند، و از رحمت و مهربانى آن‏ بزرگوار غافل نمودند.


1 رجوع كنيد به كتاب: «معاويه: 24/1» از مؤلّف اين كتاب.


 

    بازدید : 12824
    بازديد امروز : 1848
    بازديد ديروز : 19532
    بازديد کل : 128820996
    بازديد کل : 89500471