امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
فتاواى قتل و كشتار

فتاواى قتل و كشتار

يكى از مؤثّرترين راه ‏هاى قتل و كشتار و به شهادت رساندن‏ شيعيان، استفاده از فتواهاى مفتى‏ هاى وهّابى است.

مفتى ‏هاى وهّابى گاه به تنهايى و گاهى دسته‏ جمعى فتوى به قتل ‏شيعيان داده و آنان را گروهى كافر شمرده ‏اند.

برخى از مفتى ‏هاى وهّابى كشتن يهوديان را حرام اعلام مى ‏كنند امّا كشتن شيعيان را حلال و جايز مى‏ شمارند و وجود آنان را خطرناك ‏تر از يهود و نصارى مى ‏دانند. براى آگاه‏ شدن از فتواهاى‏ مفتى‏ هاى وهّابى به اين مطلب توجّه كنيد:

«يكى از علل مهم در كشتار بى رحمانه شيعيان، فتواى تكفير است؛ به طور مثال شيخ ناصرالدين الألبانى يكى از مفتيان مشهور وهابى فتوا داده است: «كشتن شيعيان، حلال؛ اما يهوديان، حرام ‏است!»(1) اين در حالى است كه در سال هاى اخير به جاى برخورد معقولانه با پديده تكفير، اعلام برائت از اقدامات خشن مذهبى، مجدداً در آذر ماه 1385 هـ . ش، سى و هشت نفر از علماى سلفى ‏عربستان سعودى ، در بيانيه اى، هواداران خود را به قتل شيعيان‏ ترغيب كردند.

ذيلاً به برخى فتاواى شرم آور مفتيان وهابى سعودى در خصوص ‏قتل عام شيعيان اشاره مى كنيم:

1. «سعد الدريهم»: وى در فتوايى چنين مى نويسد: «مجاهدين (تروريست ها) بايد تلاش كنند حتى زنان و كودكان رافضى (شيعه) را به قتل برسانند تا از اين طريق بتوانند ترس و وحشت رادر دل آنان بيندازند».

2. ناصر العمر: چندى پيش سؤالى جهت دار از اين مفتى وهابى به اين مضمون شد كه: «همان طور كه مى دانيد، خطر رافضى‏ ها از خطر يهودى  ها و نصرانى ها براى اسلام بيشتر است، ما چگونه ‏مى ‏توانيم براى نجات اسلام، خطر رافضى ها را كنترل نماييم؟!!»

ناصر العمر در جواب اين سؤال، جملات موحشى را ارائه كرد كه‏ خلاصه آن، چنين است: «در ابتدا بايد بدانيم كه شيعيان جز با يك‏ حكومت اسلامى جهادى ريشه كن نمى شوند. شيعيان بعد از برپايى حكومت اسلامى دو راه دارند: يا اينكه اسلام را بپذيرند! يا اينكه سر بريده شوند. اگر اصرار كردند بر مذهب خود باقى بمانند با آن ها بايد اين چنين برخورد كنيد:

اول: همه شيعيان را چون گوسفند، سر ببريد تا خون سراپاى آن‏ ها را فرا بگيرد و چه منظره بديعى است زمانى كه مى ‏بينى اجساد شيعيان در دريايى از خون شناورند و  صداى امواج خون رافضى‏ گوش هايت را نوازش مى ‏دهد و  جنازه هايشان، چشم هايت را به‏ وجد مى آورد.

دوم: زنان آن‏ ها را به اسارت ببريد و ميان رزمندگان به صورت‏ عادلانه تقسيم كنيد.

سوم: كودكان شيعه را به فراگيرى تعليمات اسلامى صحيح واداريد و توحيد و عقيده را به آن ها آموزش دهيد و به آن ها آموزش هاى‏ نظامى دهيد تا در فتوحات اسلامى از آن‏ ها استفاده شود.

چهارم: معابد و ضريح هاى شرك آلود شيعه را نابود و ويران كنيد.

پنجم: خانه هاى آن ‏ها را تفتيش كنيد و كتاب هاى شرك آلود آن ها را از بين ببريد.

ششم: روز عاشورا را جشن بگيريد و شيعيان را مجبور كنيد در آن ‏شركت كنند.

هفتم: آن ها را مجبور كنيد كودكان خود را به اسم هايى مانند معاويه، يزيد، عايشه، حفصه و... نامگذارى كنند؛ ...».(2)

همانگونه كه مشاهده كرديد ناصر العمر شيعيان را از يهودى ‏ها و نصرانى ‏ها خطرناك ‏تر براى خودشان مى ‏داند.

او راه‏ هايى را براى نابودى شيعيان ذكر كرده است كه مهمترين ‏آن‏ ها يكى خراب كردن حرم‏ ها و ضريح ‏هاى اهل بيت علیهم السلام مى‏ باشد و  ديگرى نه تنها ممانعت و مخالفت با عزادارى شيعيان در روز عاشورا بلكه جشن گرفتن در روز عاشوراى حسينى(3) و مجبور كردن شيعيان به شركت در آن مجالس مى‏ باشد.

از گفته‏ هاى اين فرد وهّابى به خوبى روشن مى‏ شود كه دشمنان‏ شيعه تا چه حدّ با «زيارت» و «عزادارى» مخالف هستند و آن دو را از مهم‏ترين عوامل بقاء شيعه، و شيعه را خطرناك‏ تر از يهود و نصارى براى خودشان مى ‏دانند.

بديهى است اين همه تندروى عليه شيعيان و اين همه دشمنى با برنامه ‏هاى زيارت و عزادارى آنان، نياز به كمك‏ هاى ميليارد دلارى ‏كشورهاى خارجى و سياستمداران جهانى دارد.

سازمان سيا و قدرت‏هاى مهمّ سياسى جهان، اين گونه اعمال ورفتار مفتيان وهّابى را طرّاحى مى‏ كنند و با داشتن بودجه ‏هاى‏ ميليارد دلارى و خرج آن‏ ها در اين راه، پشتيبان آنان مى‏ باشند.

آن‏ها اگر از نام شيعه مى ‏هراسند، اگر از زيارت و عزادارى ‏شيعيان مى‏ هراسند، اگر معتقد هستند كه شيعيان در تمام جهان بايد نابود شود به خاطر ترس و وحشت از مقام عظيم ولايت اولياء شيعيان است. آن‏ها از عظمت اميرالمؤمنين على علیه السلام، از مقام امام ‏حسين علیه السلام از وجود امام زمان ارواحنا فداه مى ‏ترسند.

آن ‏ها مى ‏دانند با آن همه فعاليّت در طول تاريخ براى نابود ى‏شيعه و در واقع از ميان برداشتن نام رسول خدا صلّی الله علیه وآله و حضرت ‏اميرالمؤمنين علیه السلام ، گرايش جهانيان به سوى تشيّع هر روز بيشتر مى‏ شود و زيارت ‏ها و عزادارى‏ هاى ميليونى، دو عامل مهمّ آن ‏مى ‏باشند. به همين جهت سازمان سيا سرمايه گزارى‏ هاى گزافى ‏براى نابودى شيعيان و از بين بردن زيارت و عزادارى آن‏ ها، تعيين كرده است.

___________________________

(1) اين چهره سرشناس وهابى كه متولد كشور آلبانى بوده، بارها و بارها انجام هر گونه‏ عمليات استشهادى را در سرزمين ‏هاى اشغالى، عليه شهرك نشينان صهيونيستى، حرام اعلام كرده بود. نشانى گزارش در فضاى مجازى:       www.shia-online.com .

(2) نسل‏ كشى سادات و مسلمانان شيعه: 736.

(3) در راستاى احياى سنّت بنى ‏اميه؛ اقدام 10 هزار نفرى سعودى ‏ها در دشمنى با امام‏ حسين علیه السلام در گينس ثبت شد.

   «اين تعداد روزه‏ دار بيشترين تعداد افطار روزه ‏داران به طور دسته ‏جمعى در خارج از ماه رمضان در جهان محسوب مى‏ شود و در گينس ثبت شد».

   به گزارش سرويس بين الملل جام نيوز به نقل از روزنامه الكترونيكى «سبق»، 10 هزار نفر از شهروندان سعودى در مقابل ورزشگاه الجوهره جدّه در روز عاشورا افطار كردند.

   به نوشته «سبق» عربستان، سعودى‏ ها كه در روز عاشورا روزه گرفته بودند، ضمن ‏جشن گرفتن اين روز، ساعاتى قبل از بازى تيم ملّى فوتبال امارات با عربستان ‏افطارى خوردند.

   بنابراين گزارش، اين تعداد روزه ‏دار بيشترين تعداد افطار روزه‏ داران به طور دسته‏ جمعى در خارج از ماه رمضان در جهان محسوب مى ‏شود و در گينس ثبت شد.

   خاطر نشان مى ‏شود كه سعودى ‏ها طبق فتواى مفتيان وهّابى در دشمنى با امام ‏حسين علیه السلام، عاشورا روزه مى ‏گيرند و مطابق رسم بنى ‏اميه اين روز را جشن ‏مى ‏گيرند. 

 

 

    بازدید : 7494
    بازديد امروز : 13731
    بازديد ديروز : 19024
    بازديد کل : 127576205
    بازديد کل : 88860121