امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
نكته ‏اى كه قلب شيفتگان مقام ولايت را جريحه دار مى ‏كند

نكته ‏اى كه قلب شيفتگان

مقام ولايت را جريحه دار مى ‏كند

اگر صفحات تاريخ را ورق بزنيد و در زندگانى بزرگترين ‏شخصيّت ‏هاى جهان دقّت كنيد، از بزرگترين پادشاهان ازبزرگترين دانشمندان از بزرگترين انبياء الهى، هيچكس به ‏مظلوميّت حضرت اميرالمؤمنين على علیه السلام وجود ندارد براى هيچ كس در قرن ‏ها و قرن ‏ها همچون حضرت اميرالمؤمنين على علیه السلام مخالف وجود نداشته است كه عليه او در طول قرن‏ ها كارشكنى ‏كنند.

در تمام عالم چه كسى وجود دارد كه از حضرت اميرالمؤمنين ‏على علیه السلام بيشتر دشمن داشته باشد؟ آن هم دشمنانى كه عليه او دست به فعّاليّت ‏هاى گسترده بزنند.

عظمت حضرت اميرالمؤمنين على علیه السلام كه براى ما امكان تصوّر آن وجود ندارد و  هيچكس جز خدا و پيامبرش نمى ‏تواند آن‏ حضرت را بشناسد چرا اين همه مخالف داشته‏ اند؟

اين همه مخالفان حضرت اميرالمؤمنين على علیه السلام، كى مى ‏توانند تحمّل كنند كه ميليون‏ ها نفر به زيارت آن حضرت مى ‏روند، آن هم ‏پس از قرن‏ ها اشاعه تهمت و افترا و ناسزا به آن حضرت، انوار تابناك آن بزرگوار درخشان ‏تر شده و دشمنانش خوار و زبون ‏گشته ‏اند.

به اين جهت دشمنان بى‏ حيا به دشمنى با شيعيان و پيروان آن‏ حضرت پرداخته ‏اند تا شايد بتوانند زيارت و عزادارى آنان را برچينند تا جايى كه نامى از مولا اميرالمؤمنين على علیه السلام و شيعيان آن‏ حضرت باقى نماند. آن‏ ها براى رسيدن به اين هدف ميلياردها دلار خرج كرده و مى ‏كنند.

 

 

بازدید : 10331
بازديد امروز : 16410
بازديد ديروز : 45443
بازديد کل : 128501799
بازديد کل : 89340850