امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
آيا يهوديان كرونا را در جهان پخش كردند؟

( اهمیّت زیارت و عزاداری)

 

آيا يهوديان كرونا را در جهان پخش كردند؟

يهوديان خود را برتر از همه مردمان جهان مى ‏پندارند و به همين‏ جهت نمى ‏پذيرند كه شخص غير يهودى دين آنان را بپذيرد و به‏ جمع يهوديان بپيوندد، زيرا آن‏ ها معتقدند فقط بنى اسرائيل هستند كه لياقت يهودى بودن را دارند. و ساير مردمان بردگان يهود به‏ شمار مى ‏آيند.
آن‏ ها مى ‏پندارند سرانجام يهود حكومت جهان را در دست خواهد گرفت و بر سراسر جهان حاكم خواهند شد.
آن‏ ها براى رسيدن به اين آرزو نقشه هايى طرح كرده ‏اند و گفته‏ اند بايد مردم جهان را به گونه ‏اى گرفتار كنيم كه تنها راه نجات خود را پناه بردن به قدرت فراگير ما بدانند.
ايجاد اختلاف، قحطى و پخش عمدى بيمارى ‏ها با انتشار ویروس ها یا ميكروب ‏آن‏ ها، راه‏ هايى هستند كه مردم جهان را مجبور به پيروى و اطاعت ‏از يهود مى ‏كند.
«بايد در كشورهاى مختلف عواملى را به وجود آوريم كه ذهن‏ مردم را به خود مشغول كند و موجبات نگرانى و نا آرامى آن‏ ها را فراهم آورد و اين خود رابطه حكومت‏ ها و مردم را تيره مى سازد. ادامه اين وضع قواى انسانى را فرسوده مى ‏كند، اختلافات كشنده را به جان آن ‏ها مى ‏اندازد، نفرت و دسيسه و حسد و قحطى و انواع ‏بيمارى ‏ها كه ميكروب آن‏ ها را عمداً منتشر كرده ‏ايم، در بين مردم ‏انتشار مى يابد و در نتيجه، «گوييم» ، تنها راه نجات خود از اين ‏مصائب را در پناه بردن به قدرت فراگير، كه مجهز به پول و هر چيز ديگرى از اين قبيل است، مى بينيد.
بديهى است كه اگر ما به ملّت‏ ها مهلت نفس كشيدن و استراحت ‏بدهيم اميد رسيدن به روزى كه انتظارش را مى كشيم، شديداً كاهش پيدا مى كند.
(1)
آن‏ ها مى‏ گويند:
«تخريب اقتصادى، اجتماعى ، مطبوعاتى و اخلاقى جامعه و پخش ‏عمومى ميكروب‏ هاى واگيردار مطالبى هستند كه در بيست و چهار پروتكل ياد شده به تفصيل از آن‏ ها بحث شده است. چه خوب ‏است كه خواننده برگردد و يك بار ديگر اين برنامه بيست و چهار قسمتى را مطالعه كند و هر عبارت آن و ابزارهايى را كه به كار مى ‏گيرند و هدف و مقصدى را كه دنبال مى‏ كنند مورد امعان نظر قرار دهد.
(2)
آن‏ ها مى ‏گويند اديان جهان مانند اسلام، مسيحيت و... را بايد نابود كنيم تا بتوانيم بر جهان حكومت كنيم :
« بعد از محو اديان و تمدّن و تأسيس سلطنت داودى، دين موسى‏ تنها دين جهان و پادشاه يهود، پاپ سراسر جهان مى شود » .
آن‏ ها مى‏ گويند تا فروپاشى كامل مسيحيت فاصله زيادى نداريم :
«... هم اكنون ما تا فروپاشى كامل مسيحيت چند سالى بيشتر فاصله ‏نداريم».
(3)

______________________

(1) پروتكل‏ هاى دانشوران صهيون برنامه عمل صهيونيسم جهانى: 301.
(2) پروتكل‏ هاى دانشوران صهيون برنامه عمل صهيونيسم جهانى: 383.
(3) پروتكل‏ هاى دانشوران صهيون برنامه عمل صهيونيسم جهانى: 388.

 

 

 

بازدید : 4732
بازديد امروز : 10718
بازديد ديروز : 19024
بازديد کل : 127570178
بازديد کل : 88857108