امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
عزادارى امام حسين‏ عليه السلام و سازمان سيا آمريكا

( اهمیّت زیارت و عزاداری)

 

عزادارى امام حسين‏ عليه السلام

و سازمان سيا آمريكا

سازمان جاسوسى و اطلاعات آمريكا برنامه ‏هاى مفصّلى براى ‏براندازى تشيّع دارند.
آن ‏ها با جستجو و تحقيق درباره تشيع و عوامل پيشرفت آن آشنا هستند و براى نابود نمودن تشيّع دست به فعاليّت ‏هاى گسترده‏ اى ‏زده‏ اند.
آن ‏ها يكى از مهم ترين عوامل پيشرفت تشيع را عزادارى امام ‏حسين‏ عليه السلام مى ‏دانند.
عزادارى چه به صورت مجالس در مساجد و خانه‏ ها و يا به‏ صورت هيئت ‏هاى سينه زنى در خيابان ‏ها و به ويژه عزادارى به ‏صورت پياده روى در اربعين امام حسين‏ عليه السلام، آنچنان عظمت دارد كه دشمنان دين، هيچ گاه نمى‏ توانند آن را تحمّل كنند.
به اين جهت سازمان‏ هاى اطّلاعات در كشورهاى بزرگ به مقابله با آن برخاسته‏ اند تا از شوكت و عظمت تشيّع بكاهند و پيشرفت آن را كنترل نموده و بلكه تشيع را در صورت قدرت از ميان براندازند!
يكى از افراد سازمان سيا كه به اين واقعيت تصريح كرده، «مايكل‏ برانت» است او كه مقام سابق سازمان سيا است به صراحت گفته ‏است:
اهميت موضوع عزادارى براى امام حسين‏ عليه السلام و عاشورا در تعاليم‏ شيعى پرداخته است. به گفته اين مقام سابق سازمان سيا، عزادارى ‏براى امام حسين عليه السلام احساسات شيعيان را به شدّت تحريك‏ مى كند. شيعيان گرد هم جمع مى ‏شوند تا ياد امام حسين‏ عليه السلام را گرامى ‏بدارند و به ياد واقعه كربلا باشند. در اين تجمّع، يك نفر در باره اين‏ فاجعه سخنرانى مى ‏كند و چهره‏اى روشن از واقعه كربلا ارائه مى ‏نمايد. در اين مراسم، همه مردم اعمّ از پير و جوان براى امام‏ حسين ‏عليه السلام و خاندان وى عزادارى و گريه مى‏ كنند. سخنران اين ‏مراسم و كسانى كه در آن حضور پيدا مى كنند، اهميت خاصى ‏دارند و بايد به آن ها توجه شود. به خاطر همين تجمّع و سخنرانى، احساسات شيعيان به گونه ‏اى تحريك مى ‏شود كه آن ها را آماده قيام‏ براى دفاع از حقّ و راستى بر ضدّ ناراستى و بدى مى ‏كند. حتى اگر اين اقدام به بهاى از دست رفتن زندگیشان تمام شود؛ بنابراين، بايد ميلياردها دلار هزينه شود تا نه تنها اين سخنرانان، بلكه ‏توده ‏هاى شيعى ربوده شوند! (1)
 بنابراين گزارش سازمان سيا مصمّم است شيعيان را در كشورهاى ‏مختلف نابود كند و حاضر است ميلياردها دلار صرف اين كار نمايد. به اين جهت در سراسر جهان به شيعه ستيزى پرداخته ‏اند تا به گمان خود شيعيان را نابود كنند، ولى خداوند نور خود را در سراسر جهان گسترش مى ‏دهد.

_________________
(1) مجلّه مبلّغان: شماره 107 .

 

 

 

بازدید : 4215
بازديد امروز : 21808
بازديد ديروز : 45443
بازديد کل : 128512595
بازديد کل : 89346248