امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
معرفی کتاب «منتخب صحیفه مهدیه» در سایت کتاب قم


معرفی کتاب «منتخب صحیفه مهدیه»

در سایت کتاب قم

منتخب صحیفه مهدیه ترجمه «الصحیفه المهدیه المنتخبة»

مولف (پدیدآور) : مجتهدی سیستانی سید مرتضی

مترجم : موسسه اسلامی ترجمه

توضیحات

« منتخب صحيفه مهديه » مجموعه ای از نماز ها ، دعاها و زياراتی است كه يا از ناحیۀ مقدسۀ حضرت ولی عصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف صادر شده و يا دربارۀ صاحب ولايت كبری در جهانيان ، و  آخرين جانشين و خليفۀ خدا در زمين حضرت حجة بن الحسن العسكری (عجّل الله تعالی فرجه الشريف) وارد شده است. مؤلف محترم كوشيده است آنچه از ادعيه و زيارات و... در كتب معتبره ، در اين باب تدوين و به دست رسيده را در کتاب صحیفه مهدیه گردآوری نمايد.

 

 معرفی کتاب :

این کتاب مجموعه ای است از نمازها و دعاها و زیارت هایی که از ناحیه مقدس حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه به دست ما رسیده و یا در مورد حضرت بقية الله حجة بن الحسن العسکری صاحب ولایت کامل و فرمانروایی مطلق در عالم وجود - که بر ترین درود و سلام بر او و اجداد گرامی اش باشد - نقل شده است. مؤلف ، در گردآوری دعاها و زیارات و ... که در کتب معتبر آمده و به دستش رسیده سعی داشته است و ادعا ندارد که این کتاب مجموعه کاملی از همه دعاها و ... باشد.

 زیرا عصر غیبت و دوری ما از حضرت حجت ارواحنا فداه باعث شده بسیاری از دعاهای صادر شده از ناحیه مقدسه از دسترس ما دور بماند همانند بسیاری از نمازها و زیارات و اذکار ؛ چون با کمال تأسف در عصر غیبت به خاطر دوری و نیز غفلت ما از ساحت شریف امام ارواحنا فداه ، بسیاری از آنچه که از ناحیه مقدسه صادر شده است را نمی یابیم. چه بسا برخی از این مطالب به دوستان بزرگوارشان رسیده که بنا به دلایلی از ما پنهان کرده اند و در جایی ثبت نکرده اند.

 

منبع : فروشگاه اینترنتی کتاب قم

 

 

ارادتمندان و علاقمندان امام عصر ارواحنا فداه برای تهیه این کتاب ، می توانند به قسمت «فروشگاه کتاب المنجی» در پایگاه علمی المنجی مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های 02532613823 و 09386542459  تماس بگیرند.

* * * * *

امید است منتظران و ارادتمندان امام عصر ارواحنا فداه با تبلیغ این کتاب، در ترویج فرهنگ مهدویت سهیم باشند.

 

براي دانلود کتاب «منتخب صحیفۀ مهدیه» در بخش کتابخانهٔ پايگاه علمي المنجي، اينجا کليک کنيد.

 

بازدید : 54602
بازديد امروز : 10879
بازديد ديروز : 19024
بازديد کل : 127570501
بازديد کل : 88857269